Lehed

esmaspäev, 28. oktoober 2013

Tore algus uuele veerandile

Täna said lapsed koolis vaadata etendust "Metsamuinasjutt". Lugu rääkis vennast ja õest, Märdist ja Kärdist, kes ootamatult paksus metsas kodutee kaotavad. Eksinud lapsed kohtavad ööhakul veidrat vanameest – Metsavana - kes neile lahkelt kõhutäit ja öömaja pakub. Kutse vastu võtnud lapsed jõuavad lossi, mis on valmistatud piparkookidest. Aga Metsavana polegi nii hea, kui alguses paistab..
 Lavastuseks on mõtteid ammutatud Vendade Grimmide tuntud muinasjutust "Hansuke ja Greteke".

Meie laste arvamused etendusest 
Hubert: "Mulle meeldis, et kõik lõppes õnnelikult. Ja et Metsavana sai heaks."
Trevor: "Meeldis väga hästi. Lugu rääkis sellest, kuidas Kärt ja Märt läksid koos isaga metsa."
Mia: "Mulle meeldis väga. Väga lahe oli. Kärt ja Märt olid lahedad. Ka Metsavaim oli lahe. Aga minu arust olid kõik lahedad!"
Angely: "Mulle jäi meelde metsamineku laul. Mulle meeldis teater."
Sireli: "Mulle meeldis see Metsavana ja Märt ja isa."
Lisette: "Mulle meeldib Kärt."
Rahel: "Meeldis, et nad olid nii lõbusad. Ei meeldinud, et Kärt jonnis."
Rasmus: "Mulle meeldis kitarr."
Kristjan: "Mulle meeldisid Kärt, Märt, nende issi."
Chrystian: "Supikausi koht meeldis mulle."
Simo: "Mulle meeldis nõid."
Kert: "Vanamees ja Märt meeldisid."
Andree: "Vahva. Mulle jäi meelde piparkoogimaja."
Laura: "Mulle meeldisid Kärt ja Märt."


Kärt, isa ja Märt


kuri Metsavana

Metsahaldjad


Niiiiiii põnev! Mis nüüd küll saab??!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar