Lehed

pühapäev, 20. september 2015

Mida ootavad lapsed uuelt kooliaastalt



Uus õppeaasta algas toredalt. Ma valmistusin väga hoolega, kõik asjad olid juba valmis. Kolmas klass tundub nagu teinegi klass. Ma tahaksin minna sellel uuel õppeaastal oma klassiga kinno, teatrisse ja lõbustusparki. Kõige rohkem tahaksin minna Jurmala veekeskusesse, seal on alati lõbus. Soome lõbustuspark oleks ka vahva. Ma ootan sellelt aastalt ka lõbusaid üritusi, näiteks klassiõhtuid, karnevale, sõbrapäeva tralli ja muud ägedat.
Kui uskuda, et tuleb tore õppeaasta, siis tulebki!
                                                                                              Heti-Ann

Ma loodan saada uue kooliaastat lõbusa ja naljaka. Et tuleks ekskursioone rohkem ja et saaks klassiga kehalises jalgpalli ja korvpalli mängida. Klassiga võiks minna Soome lõbustusparki ja veeparki. See aasta võiksin saada ka mina kooli poolt mõne auhinna.
Kristjan

Sireli

Minu uus õppeaasta algas hästi. Käisime perega erinevates poodides kooliasju ostmas. Esimene nädal oli väga tore, sest nägin sõpru. Ma tahaksin käia uuel õppeaastal palju ekskursioonidel.
                                   Trevor

Kui uued kooliasjad olid ostetud, mindi ussitava kõhuga magama ja ärgati juba lendlevate liblikatega kõhus.
Esmased muljed klassikaaslastega olid ägedad ja vaimukad. Kõigil oli midagi rääkida, näidata. Tore oli jälle koolis olla ja saada tuttavaks uue inglise keele õpetajaga. Türi vald valiti Koolirahu vallaks, mida saime teada 1. septembri aktusel. Loodus- ja inimeseõpetuses tuli juurde uus e-tunni programm, mis selgitab tunni teemat täpsemalt.
Sellel õppeaastal võiksime minna ekskursioonile Tartu Tähetorni ja Läti veeparki Jurmalasse. Lisaks tahaksin ma rohkem kirjutada ja joonistada fantaasiatöid, sellepärast, et ma saan siis oma mõtteid väljendada nii, et ma ei valeta.
Kindlasti tuleb see õppeaasta hinnete- ja sündmusterohke. Vähemalt mina arvan nii…
Mia

/…/ Ma tahaksin olla hea õpilane, viieline nagu mu suurem õde. Ma tahaksin saada veelgi targemaks ja nutikamaks, et saaksin õpetajatelt palju kiita. Mulle meeldiks kool, kus kõik käituksid sõbralikult ja oleksid omavahel sõbrad.
Hanna Katariina

Laura

Minu uus õppeaasta algas rõõmsat ja hästi. Üks hea uudis on see, et õpetaja pole oma pastakat pidanud minu märkuste peale kulutama. Lõbus on see, et kehalises hüppasime kaugust, viskasime palliga täpsust ja jooksime võidu. Kunstitunnis joonistasime sügise pilti. Sellel pildil mis me joonistasime, oli hästi huvitav see, et tegime lehti vatitikuga.
Meil oli eelmine nädal neljapäeval jalgpallimäng Tääksiga. Selles mängus lõin ma kümme väravat ja me võitsime 16:0. See oli suur võit meie võistkonnale. Selles mängus lõid väravaid ka minu klassivennad Kristjan ja Andree. Sellel sügisel tahan ma teha hästi palju sporti.
Sellel aasta meeldib mulle see, et hakkasime koolis õppima inglise keelt. See on vajalik sellepärast, et käime palju välismaal võistlemas.
Kert

Mu uus kooliaasta algas väga hästi. Mu esimesed muljed olid natuke imelikud, sest kõik oli samamoodi nagu 2. klassis. Mina tahaksin minna sellel õppeaastal Vembu-Tembumaale. Ma loodan, et uus kooliaasta on tore.
Simo

/…/ Ma loodan, et uus kooliaasta on tore. Ma tahaksin palju ekskursioonidel käia. Näiteks Pärnu Terviseparadiisis ja Tartu Auras. Väga tahaks minna veel Otepää Seiklusparki, sest seal saab palju ronida. Veel võiks minna Jurmalasse ja Soome lõbustusparki, mille nimi on Linnanmäki./…/
Angely

Hubert

/…/ Sellel õppeaastal ma üritan paremini õppida, et mu tulevik oleks hea ja lõbus. Tavaliselt ma ei taha kohe üldse õppida. Aga kui ma tahan olla tark ja korralikku tööd saada, siis pean ma ka seda tegema, sest kui ma ei õpi, siis ma võin tarkusest, heast majast ja heast perest ainult unistada. Ma loodan, et uus kooliaasta tuleb rahulik, sõbralik ja lõbus, sest ma ei taha, et keegi oleks kurb ega jonnakas. /…/
Kertu
Minu uus õppeaasta algas hästi. Käisime perega Pärnus uut koolikotti ostmas ja külastasime veekeskust.
Esimesel koolipäeval meeldis mulle istuda pinginaabriga, kuid me rääkisime tunni ajal juttu. Sooviksin endale uut pinginaabrit.
Eelmisel nädalal läks mul ka jalgpallivõistlustel hästi. Võitsime mängu seisuga 16:0 ja ma lõin ka liigamängul oma esimese värava.
Uuel õppeaastal sooviksin õppida viitele ja käituda paremini. Klassiga koos tahaksin minna veekeskusesse ja pidada rohkem klassiõhtuid.
Andree

Uus kooliaasta algas hästi. Käisime Paide Maksimarketis kooliasju ostmas. Ma sain väga ilusaid asju. Sellel õppeaastal tahaksin käia mitmes trennis või huviringis. Mulle tundub, et see kooliaasta tuleb huvitav ja lõbus. /…/ Ma loodan, et uuel kooliaastal me läheme ekskursioonile Vembu-Tembumaale.
Kristella

Minu uus kooliaasta algas hästi. Valmistustega läks natukene aega. Esimesed muljed on, et ülesanded on raskemad ja neid on rohkem. Sellel kooliaastal tahaksin minna ekskursioonile Tallinna Lennusadamasse ja Järva-Jaani automuuseumisse. Ma loodan, et uus kooliaasta tuleb meeldiv ja tore.
Aap

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar