Lehed

reede, 17. aprill 2015

Minu unistuste amet

Nädala alguses kirjutasid lapsed jutukest sellest, kelleks nad tahavad saada.

Aap:
"Ma tahaksin saada arvutiprogrammeerijaks või teletöötajaks. Mulle meeldivad need ametid, sest arvutiprogrammeerijana ma saan teha uusi arvutilehekülgi. Aga teletöötajana ma saan teha oma telesaate."

Rahel:
"Mina tahaksin saada loomaarstiks. Mulle meeldib see amet, sest mulle meeldivad loomad. Selleks, et saada loomaarstiks, pean ma oskama olla ettevaatlik ja tark arst ning loomadest palju teadma, oskama nendega käituda, et haiget ei saaks."

Heti-Ann:
"Mina tahaksin saada kunstnikuks. Mulle meeldib see amet, sest see on tore. Kunstnik olla on lõbus ja lahe. Kunstnik peab olema osav. Nagu õpetaja ütleb, et mina olen nagu kunstnik. Mu pinginaaber Hanna joonistab ka hästi. Kunstnik oleks väga vägev olla. Ma teeksin nii palju pilte teistele inimestele."

Autor: Heti-Ann


Andree:
"Mina tahaksin kuulsaks DJ-ks saada. Mulle meeldib see amet, sest see on äge. Selleks, et saada DJ-ks, pean õppima."

Hanna Katariina:
"Ma tahaksin saada kokaks ja luua oma restorani, aga ma veel ei tea, mis selle nimeks panen. Veel ma tahaksin olla kuulus tšellomängija. Aga selle jaoks pean ma väga palju pingutama, et kokaks ja kuulsaks tšellomängijaks saada. Ma pean restorani üles ehitama ja seal võiks ka lava olla, kus peal ma esinen, kui inimestel kõht täis on või kui mu abilised neile toitu serveerivad."

Simo:
" Mina tahaksin saada breikariks. Selleks, et saada breikariks pean ma harjutama, aga kui ma seda ei harjuta, siis ma ei saa breikariks."

Angely:
"Ma tahaksin saada iluvõimlejaks. Mulle meeldib see amet, sest see on ilus. Selleks, et saada iluvõimlejaks, pean hästi painduma. Ja ma paindungi. Ma tahan käia võistlustel."

Kristjan:
"Mina tahaksin saada jalgpalluriks, sest mulle meeldib väravas olla. Selleks, et saada jalgpalluriks, pean õppima."

Kertu:
"Mina tahaksin saada ratsutajaks, sest see tundub lahe. Vahel tähendab see eluga riskimist, aga paljud tüdrukud hoolivad hobustest, sest nad on nii armsad."

Mia:
"Mina tahaksin saada teadlaseks ja moeloojaks. Mulle meeldib see amet, sest see on oma vedelike ja katseklaasidega väga huvitav. Moelooja amet meeldib mulle sellepärast, et mulle meeldib oma fantaasiat kasutada. Selleks, et saada teadlaseks, pean ma hästi õppima ja minema Tartu Ülikooli. Selleks, et saada moeloojaks, pean ma oskama hästi joonistada, arvutada jne."

Kristella:
"Mina tahaksin saada loomaarstiks. Selleks, et saada loomaarstiks, pean palju õppima. Mulle meeldib see amet, sest ma saan aidata loomi, kes on viga saanud. Kui loom on viga saanud, tuleb teda ravida."


Chrystian Mairold:
"Mina tahaksin saada näitlejaks, see amet meeldib mulle. Näiteks saab mängida Jack Sparrow´d ja see on väga huvitav. Saab olla lahe inimene ja publiku ees olla ning telekas."

Trevor:
"Mina tahaksin saada ujujaks ja jalgratturiks. Mulle meeldib see amet, sest see on sport. Selleks, et saada ujujaks ja jalgratturiks, pean ma trenni tegema."

Lisette:
"Mina tahaksin saada kunstnikuks. Mulle meeldib see amet, sest joonistamine on tore. Selleks, et saada kunstnikuks, pean palju maalima."

Hubert:
"Ma tahaksin saada bioloogiks või loodusfotograafiks. Mulle meeldivad need ametid, sest töötades saan palju looduses olla. Selleks, et saada bioloogiks, pean palju looduses käima, selleks, et saada loodusfotograafiks, pean ma loodust pildistama."

Kert:
"Päästeametis on äge töötada, kuna seal saab päästa inimesi ja seal on ainult head inimesed. Mulle meeldiks seal töötada, sest mu isa on seal tööl."

Laura:
"Mina tahaksin saada zumbaõpetajaks. Mulle meeldib see amet, sest mulle meeldib zumba ja ma käin ise ka zumbatrennis. Selleks, et saada zumbatreeneriks, pean ma õppima zumbat."

Sireli:
"Mina tahaksin saada näitlejaks. Sellepärast, et ma olen nii palju filme ja saateid näinud ja näitleja amet tundub põnev. Ma olen terve elu mõelnud näitlejaks saada. Aga selleks peab õppima. Kunagi lähen kuhugile näitlejate kooli õppima."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar