Nädal algas
tavapäraselt, lõunani tunnid koolis ja pärast ujumine. Märkamatult riputas
õpetaja koridori seinale näituse meie toredatest öökullidest, kes nüüd targa
näoga jälgivad kõiki õpilasi.
Teisipäevast jäi mulle
meelde kleeplindi ja värvide abil tehtud kunstitöö, täpsemalt „Kaasik“.
Kolmapäeval kruttis
majahoidja Elle radiaatoreid. Sellest päevast algas koolis kütmine. Teistmoodi
oli veel see, et vahetunnis vaatasime multifilmi.
Siis sai septembrist
oktoober.
Neljapäev oli lihtsalt
üks tore päev. Natuke elevust tekitas see, milline tuleb reede?
Ja siis tuli üks
noormees, keda pidime kutsuma õpetaja Külliks. Meil oli noori õpetajaid isegi
mitu. Minule oli üllatav see, et me muusikas kirjutasime heliredeli
bassivõtmes. Inglise keeles vaatasime „Paddingtoni”, oleksin tahtnud seda
lõpuni vaadata.
Ma arvan, et noored
õpetajad jäid meiega rahule.
Jõudu kõigile
päris-õpetajatele!
Hubert
Aitäh Hubertile
toreda nädalakokkuvõtte eest!
Ja nüüd kokkuvõte sellest, mida saab teada siis, kui õpetajate päeval annab noor õpetaja lastele ülesandeks kirjutada jutuke teemal „Minu unistuste õpetaja“..
***
Ma sooviks, et mu
õpetaja oleks naljakas, lahke ja tore. Ta võiks panna ainult viisi. Ja et
koolipäevad oleksid nii, et kuu aega on puhkust ja kuu aega on kool,
nädalavahetus oleks ka vaba. Ta võiks olla naine. Ta võiks anda neid tunde:
informaatikat, kehalist kasvatust, kunsti, tööõpetust, keemiat. Me võiks käia
palju ekskursioonidel. Peamiselt võiks olla ta tore.
***
Minu unistuste õpetaja
oleks Andrus, sest ta on äge ja saab pulli teha. Ta laseb telefonis mängida ja
ütleb: „Siis on probleem.“, mis on alati pull. Aga ta on laisk, ta on nii
laisk, et ta ei viitsi isegi tahvlile kirjutada.
***
Minu unistuste õpetaja
on selline, kes annab kogu aeg ägedaid tunde ja kes on lõbus. Minu unistuste
õpetaja on selline, kes paneb kogu aeg viisi. Ja ta ei tohi laisk olla.
***
Minu unistuste õpetaja
on lahke, tore, nutikas, ilus. See õpetaja võiks olla abivalmis, mitte kuri,
õpetaja võiks olla naine. Õpetaja võiks anda kõiki tunde. Õpetaja võiks viia
palju ekskursioonidele.
***
Minu unistuste õpetaja
võiks olla ÄGE. Ta ei teeks eesti keeles etteütlusi ega harjutusi. Ei jätaks
koduseid töid ega paneks märkusi. Kehalises kasvatuses teeksime jalgpalli ja
lippude vallutamist. Ning muusikas kuulaksime enda valitud muusikat.
***
Minu unistuste õpetaja
on see, kes teeb palju pulli ja paneb lastele ainult viisi. Ta lubab lastel iga
päev kodus olla ja jääb ise ka koju. Peale selle ei anna ta kunagi kodust tööd
ja koolis ei pea ka õppima. Unistuste õpetaja ostab lastele iga päev puutekaid.
Tunnis ei pea ka õppima, telefonides võib ka tunni ajal mängida.
***
Minu unistuste õpetaja
on naisõpetaja, kes on väga lahke ja ilus. Minu õpetaja võiks veel olla
selline, kes ei jäta väga palju kodus õppida ja kes annaks meile kõiki tunde.
Ta võiks anda palju tööõpetuse tunde ja seal tunnis teeksime palju ägedaid
asju. Ta on iga päev rõõmus.
***
Mina ei vaja uut
õpetajat. Mulle meeldib minu vana õpetaja.
***
Minu unistuste õpetaja
(kokkuvõtlikult erinevatest töödest):
- viiks tasuta ekskursioonidele
- paneks palju viisi
- võiks olla part
- võiks palju nalja teha
- mängiks meiega jalgpalli
- oleks minu vend
- laseks pinginaabriga juttu rääkida.
***
Minu unistuste õpetaja
on selline, kes viiks meid kogu aeg ekskursioonile. Iga päev oleksid
kunstitunnid ja kaks kehalist kasvatust. Me vaataksime iga vahetund ägedaid
filme.
***
Minu unistuste õpetaja
võiks olla tubli, lahke, tark ja arvestav. Minu unistuste õpetaja võiks olla
pigem noor ja ta võiks teha lõbusaid tunde.
***
Minu unistuste õpetaja
võiks olla minu isa. Ta teeks igas kehalise tunnis jalgpalli ja eesti keeles
võiks me õppida jalgpallist. Minu teine õpetaja võiks olla äge ja sõbralik, ta
võiks ka hästi palju matemaatika teha. Kolmas õpetaja võiks olla hästi õudne
kloun ja hirmutaks lapsi. Ainult meie klassi lapsi.
***
Ma soovin, et mu õpetaja
oleks tore, rõõmus ja naljakas. Õpetajaga saaks väga palju nalja. Me saaksime
igal pool käia, kui selline õpetaja oleks olemas, aga ma arvan, et sellist
õpetajat ei ole. Õpetaja võiks meile ainult viisi panna, siis oleme rahul. See
õpetaja võiks vahel mõned tunnid ära jätta. See õpetaja oleks äge. Tal võiks
olla lahedad juuksed.
***
Minu unistuste õpetaja
oleks lahke, särtsakas. Tegelikult mul ongi mu unistuste õpetaja - lahke, tore,
lausa vaimustav. Kuid ükski õpetaja pole ingel, kes saaks kõik lapsed headeks
võluda. Ma tean seda ja sellepärast ma andestangi õpetajatele selle…
PS. Ilma pahandusteta
oleks ka igav!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar