Lehed

kolmapäev, 12. oktoober 2016

AHHAA!!!


Mulle meeldis kõige rohkem planetaarium ja Kahooti test. Laura
Keskuse ees oli elektriauto, mida sai nööride abil üles tõmmata. Poisid seda muidugi tegidki. Kõige rohkem meeldis mulle hiiglama suur doomino, mille liigutamisel liikusime ise ka. Pärast läksime McDonalds'isse, see oli äge :) Heti-Ann
Töötubades meisterdasime tähekella ja mõõtsime planeetidevahelisi kaugusi ja suurusi. Käisime ka teadusteatris, mille teemaks oli "Särisev elekter". Saime ka teada, et kui kosmonaudiks saada, peab tegema väga erilisi katseid. Ühte pesumasinas olemise katsest saime meie ka teha. Planetaariumis olles tundus, nagu ma oleksin tõepoolest tähtede vahel olnud, sest tunne oli, nagu päriselt liiguksime seal. Mia
Mulle meeldis kõige rohkem naelvoodi, auto tõstmine ja peeglitega labürint. Õppisime seal tähtedest väga palju. Trevor
Ma õppisin Ahhaa keskuses väga palju. Kõige rohkem meeldisid mulle toolid, millel istudes tõmbasime end samal ajal nööridest üles. Lisette
Õppisime palju kosmosest. Mulle meeldis kõige rohkem jalgpallipiljard ja peeglimaailm. Kert
Mulle meeldis planetaarium. Sain teada, et Pluuto ei kuulu enam Päikesesüsteemi planeetide hulka. Mu pastakas kukkus musta auku ja kätte ma teda enam ei saanudki. Andree
Seal oli palju ägedam, kui ma minnes arvasin. Ülesannete peale kulus ka rohkem aega, kui arvasin. Aga seal oli väga äge! Kertu
Mulle meeldis kosmose õppimine. Üllatas naelvoodi. Õppisin seda, et klaas käes ei tohi toas joosta. Simo
Laika töötoas juhendasid meid kaks giidi. Nende abil lahendasime ka kolm töölehte. Chrystian Mairold
Sain Ahhaa keskuses teada, et on olemas must auk ja kõik asjad, mis sinna lähedale satuvad, tõmmatakse musta auku. Mulle meeldisid veel naelvoodi ja viltune tuba. Rasmus
Kõige rohkem meeldis ja üllatas mind planetaarium. Veel meeldisid mulle peeglilabürint ja põnevad asjad keskuse poes. Rahel
Minu lemmikruum oli tehnoloogiasaal. Samuti oli seal väga lahe pood, kust ostsin kaks pastakat, millega saab teha nähtamatut kirja, kriidi kustutaja ja nähtamatu rahakassa. Angely
Ahhaa keskus oli väga põnev ja me õppisime väga palju uusi asju. Kõige rohkem meeldis planetaarium. Sireli
Mulle meeldisid kõige rohkem naelvoodi ja lae all rattaga trossil sõitmine. Kristjan



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar