Lehed

pühapäev, 30. oktoober 2016

Eesti Draamateater "Kuldne Lurich"

Päev Tallinnas



Tallinnasse jõudes läksime läbi vanalinna Eesti Draamateatrisse. Teater oli väga lahe. Ma ei olnud seal varem käinud. Kõige rohkem meeldis mulle see, et lava seest tuli teine lava välja ja ülemine lava omakorda pöörles. Nii nägime kõike palju lähemalt. Etendus oli väga põnev ja naljakas. Mia
Ma sain kohe aru, et korstna sees on salauks, aga seda, et need raamatukogutädid olid vargad, ei teadnud. Aap
Pärast teatrist läksime sööma. Valida sai kas McDonald'si või Hesburgeri vahel. Kogu meie klass läks McDonald'sisse. Kristella
Kui olime ära söönud, läksime kommipoodi, mis asub ühe kino alumisel korrusel. Mulle meeldis seal väga. Hubert
Vanalinn oli väga vahva ja jutud vanadest legendidest tekitasid põnevust. Kertu
Mulle jäi meelde üks legend kuradist ja tumedaks värvitud aknast. Heti-Ann
Õpetaja näitas Raekoja platsil häbiposti ja rääkis sellest lugusid. Christian Mairold
Vanalinnas kohtasime ühte väga julget kajakat ja ühte rüütlit, kellega tegime koos pilti. Tervitasime ka Vana Toomast, kes Tallinna valvab. Hanna Katariina
Rongis hakaks Kert ühe lähedal istunud võõra tüdrukuga niisama rääkima. Siis sai palju nalja. Hubert


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar