Lehed

kolmapäev, 5. oktoober 2016

Õpetajate päeva muljed pendeldasid seinast seina:)

Õpetavad õpilased õpetasid selgelt. 
* Põnev oli see, et me ei teadnud, kes meil järgmine õpetaja on. * Kõige naljakam oli see, kui ma nägin, kuidas õp Helmut õhupalliga mööda koridori jooksis (mitte päris õp Helmut). * Kõik õpetajad olid telefonides. * Tunnid olid natuke naljakad ja pisut põnevad. * See päev oli ülitore - oleks võinud rohkem tunde olla! * Väga palju lärmi oli!

1. Kehaline kasvatus
* Kehalise kasvatuse õpetaja oli natuke kuri. * Seda tundi tehti AINULT 20 minutit - kahju. 
* Kehaline kasvatus oli nii ja naa: tore oli see, et pidime lippude vallutamist mängima, aga meil olid nõmedad võistkonnad. * Õpetaja ei teinud peaaegu midagi, istus ainult telefonis. Äge oli see, et mina sain lipu ära tuua. * Selles tunnis mängisime ainult 5-10 minutit jalkat. * Lippude vallutamise mäng oli üsna äge. * Kehalise õpetaja ütles, et me teeme Cooperi testi. * Ma andsin õpetajale kommi ja siis ma ei pidanud jooksma :) * Kehaline kasvatus oli lahedam kui tavaliselt.

2. Inglise keel
* See oli hea tund, kuna vaatasime terve aeg multikaid. * Saime naljakaid multikaid vaadata!             * Inglise keel oli nii ja naa: see õpetaja lihtsalt ütles, et mida me teeme. No me tegime igasuguseid asju. * Õpetaja ei teadnud, mida me tegema peame, niisiis mängisime ühte mängu ja vaatasime multikaid.   * Inglise keele õpetaja ei osanud inglise keelt rääkida. * Kõige rohkem meeldis mulle inglise keele õpetaja, sest ta on mu sugulase klassiõde. * Lahe tund, sest seal võis süüa toitu. 

3. Matemaatika
* See tund oli tavaline, tegime töölehte. * Matemaatikaõpetaja oli väga leebe. * Matemaatikaõpetaja oli mu lemmik! * See tund oli nii tore ja rahulik. * 

4. Eesti keel
* Mulle ei meeldinud, et poisid kiusasid eesti keele õpetajat! * Eesti keele tund oli väga vahva ja õpetaja ei kurjustanud. * See oli kõige ägedam tund, sest see tüdruk oli õpetav ja ei olnud kuri. * Eesti keele õps oli korraks nii naljakas. * Eesti keel oli tore, kuid natuke raske. * Eesti keele õpetaja ei olnud telefonis ja pani meid tähele! * See õpetaja tegi palju nalja. * Eesti keele õpetaja oli lihtsalt naljakas. * Eesti keeles oli natuke kuri õpetaja, ta oleks meid peaaegu kätekõverdusi pannud tegema.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar